lørdag 4. mai 2013

Something new...


I stua har det flyttet inn en dæsj korall og ny bildelist over sofaen.
Vet ikke med dere, men jeg har ihvertfall behov for litt farger på denne tiden av året!



Lysestaken har fulgt meg i mange år. Fikk to like av min mormor når jeg flyttet for meg selv. De har i løpet av årene vært både svarte og dekket i "gull", men nå skal de få være i fargen korall... ihvertfall en liten stund 
-blunker-


Forandring fryder sies det, å jammen stemmer det å!



Fin lørdag til alle dere som titter innom!
Vit at jeg setter stor pris på hver enkelt av dere -smiler-

Her i huset skal vi snart bake boller.
Husets mini har bestemt at det er bolle-lørdag  siden det regner ute.

Klemmer fra
store & små bakemestere i
-Villa Oss-


5 kommentarer:

  1. Så fine bilder,litt farge er alltid fint og frisker opp!kos dere med bollebaking!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. For en fin bildelist!
    Og nydelig korallfarge! :)
    Jeg har den samme på neglene...
    Gjør jammen noe med humøret!!
    Ønsker deg en god helg!
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Friskt! Og flaks at den passer nedi der! :)
    Lurer på hvorden den har vært andre farger? Maler du den?

    Klem fra Anneli :)

    SvarSlett
  4. Nydelig!
    Her har RÅÅÅÅSA flyttet inn denne våren.. liker det ;)

    Ha en fin Søndag,
    Klemmer fra Jatt♥

    PS: Gavedrysset på bloggen min er igang - du er ♥lig velkommen til og delta!:)

    SvarSlett
  5. Flott på hyllen!!
    Her MÅ det og farger inn på våren:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!