tirsdag 11. februar 2014

Takk for meg!


Det er med blandene følelser jeg poster det aller siste innlegget på -Villa Oss-
Det har vært noen fine år fulle av 
inspirasjon
glede
fine kommentarer 
herlig bekjentskaper
og moro



Jeg kjenner på følelsen av at -Villa Oss- hører til fortiden og jeg merker jeg heller vil fokusere på fremtiden...
Min fremtid er lys, ny og full av kjærlighet og jeg nyter den!!!
Så nå legger jeg lokk på det som engang var og starte med blanke ark og fargestifter til.
(det har jeg igrunn gjort for lenge siden, kniiis) 



Dere vil fremover finne meg på 
funky-funkiest.blogspot.no 
klarer nemlig ikke legge bloggingen på hylla! Knis! Det er altfor moro her i blogg-land!



Takk til alle som har følgt meg og mitt!
Takk til alle som har lagt igjen koselige kommentarer og sendt mail.
Og sist, men ikke minst: 
TAKK til alle følgerene mine!
Dere veit hvor dere finner meg -blunker-




Ta vare!

Klemmer fra
frøkna som trenger en ny start i
-Villa Oss-

3 kommentarer:

  1. Nå skremte du litt ja:))
    Herlig!!

    Jeg kommer over på nye-bloggen, gleder eg til fortsettelsen:)

    SvarSlett
  2. Hi, after reading this awesome post i am too delighted to share my experience here with friends.


    Also visit my blog - Testostorm Review

    SvarSlett
  3. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!