mandag 6. mai 2013

DIY: Glass underlag!


Når jeg jobber natt liker jeg å fylle dødtiden med hobbysysler. Sist gang jeg jobbet pimpet jeg noen glassunderlag i kork.
Resultatet ser du her:



For å lage disse trenger du:
Glassunderlag i kork fra Søstrene Grene
Pensel
Hobby maling
Teip
Saks

Jeg teipet ønsket felt jeg ville male, så jeg fikk det rette trekant uttrykket jeg var ute etter. Så gjentok jeg prosessen frem til jeg følte meg fornøyd. Mye venting når man maler, men det er jaggu moro lell -smiler-


Nå gleder jeg meg til å ta de i bruk. 
Disse blir en fin fargedetalj neste gang jeg skal dekkebordet. Herlig!


Ønsker dere alle en fin solfylt kveld!
Jeg skal nyte min på terrassen -smiler-

Klemmer fra
malemaseter´n i
-Villa Oss-

5 kommentarer:

  1. Herlig med litt nattevaktssysler:) veldig fine!!

    SvarSlett
  2. Så kule!!
    Knallgod idé :)
    God mandagskveld!
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Kjempekule brikker :)

    :) Inger

    SvarSlett
  4. Så kule de ble! For en god ide. Du er jammen kreativ. God mandag. D

    SvarSlett
  5. Du er altså bare helt vannvittig kreativ!
    Helt smashing!!
    Og takk for svar på bloggen min! Dette må jeg prøve! :)

    Klem fra Anneli.

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!