lørdag 16. mars 2013

True story...


True story!
I høst svingte jeg innom en lokal bruktbutikk.
Har lenge hatt lyst på en kurvstol. Etter å ha sett meg om litt finner jeg en gjemt inni et hjørne. Den var slitt og trengte litt omtanke, men jeg tenkte "Jeg tar den!"



Gikk å forhørte meg om pris og fikk beskjed om at han måtte ha 250kr for den.
I min lille verden bruker man ikke 250kr på et oppussings objekt av en kurvstol, så jeg takket nei. Han forklarte at disse kuvstolene var svært vanskelig å fortak i... Jeg hadde mine tvil!



Nå 6mnd etter sitter jeg her og er lykkelig eier av to kurvstoler. En med høyrygg som skal spraymales og denne dere ser her. Å lurer du på hvor mye disse kostet til sammen, er svaret 40kr. 
Det nytter ikke lure denne damen, nemlig! 
-blunker-

* * *

Fin lørdag til alle!

Klemmer fra
lykkelig kurvstol eier x2 i
-Villa Oss-





3 kommentarer:

  1. Hihi nei jammen er det lurt å ikkje godta hvilken som helst pris og kurvstolen var kjempefine:)heldige du!
    Fine lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Snakk om å gjøre ett godt kupp.
    Disse er jo bare sååå fine, og ser ut til å være gode å sitte i også.

    God helg.
    :) inger

    SvarSlett
  3. sålekre... også så billig.... sånne må jeg på leit etter... LOV IT!

    Klems Diana.

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!