torsdag 21. mars 2013

Mini DIY


Her i huset har influensaen flyttet inn!
Utrolig trasig, men vi får gjøre det beste ut av det...

* * *

Jeg er blandt dem som kjeder meg fort, 
så i dag tok jeg pennen fatt -bokstavligtalt!
Jeg dekorerte noen tallerkner, rett og slett bare for å finne på no 
-blunker-



Lyst til å gjøre noe av det samme?
Da trenger du:
-Glass og porselens penn
-Noe å dekorere


Følg bruksanvisningen på pennen nøye.


Dette er ikke noe hokkuspokkus, 
men hællemåne å godt det er å få ut litt kreativitet i all min rasløshet!

Snart helg og påskeferie (ihvertfall for noen... Håper energien er mer på topp i morgen, så jeg får rotet litt i påskepynten!

Fin kveld til alle som titter innom!

Klemmer fra
rastløs og innsausa frue i
-Villa Oss-


5 kommentarer:

  1. Så utrulig stilig det blei,kjedeligt med sjukdom i hus!masse god bedring:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Kjempestilig. Jeg har tidligere gjort noe lignende, men synes ikke det er så lett som det ser ut. D

    SvarSlett
  3. Så fine de ble :) sånn penn må jeg få tak i :) du? Jeg har ihvertfall ikke no fancy kamera.... Har eit vanlig lommekamera så jeg kaller det :) ikke speilreflekskamera :) gjør d beste utav d jeg :) klems Diana :)

    SvarSlett
  4. Wow... så stilig det ble, skal si du er kreativ:)
    God bedring til deg:)

    En riktig fin fredag til deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!