fredag 5. oktober 2012

God helg!


Endelig var fredagen her!
Ord kan ikke beskrive hvor godt det skal være med litt fri 


I helgen skal vi
kose oss med venner
nyte det fine været
spise altfor masse sjokolade
og sove lenge. 
Ihvertfall helt til lillesøster bestemmer at vi skal stå opp -blunkblunk-


I kveld skal vi ligge slakt på sofaen å glo på gullrekka. 
Fredags avslappning på høyt nivå -blunkblunk-


* * *

I dag viser jeg dere bilder av den fine HappyLight lyslenka jeg fikk av verdens beste Kine til bursdagen. Hvis ikke jeg er heldig, så vet ikke jeg 

God helg alle sammen!

Klemmer fra
store & små i
-Villa Oss-

8 kommentarer:

  1. ååå den var fin !! drømte meg helt bort i disse bildene jeg nå! digger de happy lightsenem, og de passet så godt på den stigen der !
    Superfint var det ! god helg
    klem

    SvarSlett
  2. Så koselig med happy lights! Nydelig styling og fine bilder :)

    Så gøy at du deltar på min giwe away og takk for søte ord, fining!
    klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Flotte bilder, fin fredag til deg =)

    SvarSlett
  4. Så utrulig flotte bilder og så fin lesing,Høyres ut som ei avslappande og herlige helg:)kos dere ilag og den lyslenka er bare finast:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Hei
    Så fine bilder. Gull-detaljene er råstilig.
    God helg til deg :-)
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Herlige og stemningsfulle bilder:)
    Kjempekul lyslenke...

    Ønsker deg en fin og avslappende helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  7. Høres ut som en veldig herlig helg,kos dere masse ☺

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!