torsdag 4. oktober 2012

DIY: Gull feber!


På tide å gi hylla over sofaen et nytt ansikt!
Kaster meg med på gulltrenden and I love it -smiler-



Var på Panduro på mandag og kjøpte gullspray og gull glitter, så du kan tro jeg har koset meg med mitt lille mini prosjekt!



Vasen og lysestaken var noe jeg hadde fra før og som jeg sprayet i gull. 
Billig og veldig veldig enkelt -blunkefjes-



Bilde har jeg laget selv ved hjelp av en limstift og en drøss med gull glitter.



Synes det blei fint, jeg -blunker-

Ha en tipp topp torsdagkveld alle sammen!

Klemmer fra
gull droninga i
-Villa Oss-

4 kommentarer:

  1. Det var jammen stilig. Pacemerketbildet var en god ide! D

    SvarSlett
  2. Åhhhh, så lekkert det ble!
    Og peacebildet er bare - GULL!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  3. Kjempefint med gulldetaljer nå :)
    Herlig bilde!

    SvarSlett
  4. Stilig! Gullpeacen ble bare helt rå!
    Takk for inspirasjonen :)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!