tirsdag 10. desember 2013

I´m back!


Etter 1,5 måned med store forandringer, på godt og vondt, 
er jeg nå tilbake igjen!




Mye nytt har skjedd i -Villa Oss- siden sist.
I stua har jeg fått nytt (for meg) spisebord,
Jeg har ommøbelert litt og en hyllis har flyttet inn.



Ting har ikke vært så lett på privatfronten,
men nå smiler livet igjen. Å det nytes til det fulle -smiler- 



Tusen takk til alle som har tittet innom 
-Villa Oss- 
Koselig å se at dere ikke glemmer meg selv om jeg ikke har vært helt på nett i det siste. Ingen tvil om at dere er best!

* * *

Ønsker alle en fin-fin kveld!


Klemmer fra
jentene i
-Villa Oss-

8 kommentarer:

  1. Hei
    Så godt å se at du er tilbake igjen, og trist å se at det har vært en vanskelig tid. Bra at det går bedre nå :-)
    Fortsatt god kveld til deg :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig at du er tilbake igjen :)
    Håper det ordner seg på privatfronten, og at du føler deg bedre nå. Det har iallfall blitt riktig så koselig hos deg :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig hos deg :)
    Slitsomt når privaten blir humpete … men så bra det går bedre !!
    Kos deg i advent tiden
    Klemmer :)

    SvarSlett
  4. Så godt å ha deg tilbake:)ikkje alltid livet er enkelt men håper det er bedre no❤️
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så FLOTT:))
    Og koselig og ha deg tilbake:) ♥

    SvarSlett
  6. Hei ! Kjempe fine lamper over sofaen :) . Hvor har du kjøpt de ? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Takk for det :)
      Den er kjøpt på bruktbutikk og malt. Lyspæra har jeg kjøpt på ClasOhlson :)

      Slett
  7. Mente lampe :).Den med pæren :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!