søndag 1. september 2013

Speilet!


Mange har kommentert at de liker speilet vi har i stua.
Veldig koselig at så mange liker det, spesielt siden jeg har pusset det opp selv -smiler-



Dette er et gammelt retro speil, kjøpt på loppa, som jeg har malt med heftgrunning og vannbasert maling. Grunnet det først to strøk, lot det tørke før jeg til slutt malte et strøk med Industriell grå vannmaling. Tørket av med en tørr klut for å få den effekten jeg ville ha, å vola så var det så godt som nytt!



Så nå er det bare for dere å komme dere på loppemarked å få dere et retro-speil klart til oppussing!



Nyt kvelden!

Klemmer fra
frk malemester i
-Villa Oss-

5 kommentarer:

  1. Heilt enig,speilet ditt er så fint❤
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så lurt å fornye speilet på den måten. Jeg har selv just fornyet et bruktbord fra svigermors loft. Moro med noe som ingen andre har ;-) Så må jeg bare kommentere flere ting hos deg jeg. Elsker gulvet! Det er bare så fint! Heldig.

    Ønsker deg ei fin uke og en glad mandag.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Kjempe fint speil, kunne aldri trodd det har vært retro en gang :)
    Takk for maletips :)
    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  4. Veldig fint :)

    Takker for maletips jeg også.

    Klem Inger

    SvarSlett
  5. tøft speil og liker looken du har gitt den.

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!