mandag 4. mars 2013

Vår helg!


Tiltross for 
nattvaktshelg
gå tur
bursdagsfeiring
tur på Jungelby lekeland
og avslappning...


...så fikk vi jaggu tid til å bake
uglemuffins
i helgen også!


Viktig å kose seg med noe søtt, tross alt!

Og bare for å ha det sagt: 
Det er husets storesøster som har pyntet disse. Flink, sant?

Håper alle har hatt en fin helg!
Jeg ser frem til noen fri dager, for nå er hu mor S.L.I.T.E.N. sliten!

God kveld alle sammen!

Klemmer fra
ugle mor og ugle barna i
-Villa Oss-

7 kommentarer:

  1. Wow..for nokre stilige muffinsar! Slike har eg aldri sett før, men for ein god ide :)
    Ha ei fin veka!

    SvarSlett
  2. så fine de var!!
    her sitter jeg med blogger, google og pinterest åpne og planlegger ettårsdag til helgen...
    Takk for inspirasjonen!!

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  3. Morsomme. Nesten for flotte til å spises. D

    SvarSlett
  4. Å digger muffinsene!!!
    Håper du får slappet av og kost deg litt!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  5. Kuleste jeg har sett, hils storesøster å si at hun er dyktig !!
    Håper du får hvilt deg !
    klem

    SvarSlett
  6. Hei du søte,
    først og fremst må jeg takke for alle fine ord du legger igjen hos meg.
    Jeg har ikke så mye fritid for hånden om dagen, så jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg ønsker, men vit at jeg setter pris på dine besøk inne hos meg. Søte du!

    Fiine muffins!

    Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*

    Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett
  7. Åååå så herlige muffins,Knallsøte:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!