torsdag 28. mars 2013

Ut på tur!


Skjærtorsdag er tur dag her i -Villa Oss-
Aldri dårlig vær, bare dårlig klær!

I dag går turen til Stavern, å vi gleder oss!



Har laget fylte rundstykker til turen. 
Disse har jeg postet et innlegg om tidligere. 
Oppskrift finner du her.



De er mine favoritter, 
så nå håper jeg bare de faller i smak hos tur følget også!



Ønsker alle en fin skjærtorsdag!

Klemmer fra
tur gjengen i
-Villa Oss-


Miljøstein- Norge har lagt ut nytt lodd der du kan vinne gavekort på 5000kr. 
Finn påskeegget i nettbutikken.

4 kommentarer:

  1. Kos dere masse på tur:)maten såg knallgode ut:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Mmmm....
    De fylte rundstykkene så knallgode ut!
    Kos dere på tur og GOD PÅSKE!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  3. Yummi, så deilige ut! God påske;)

    SvarSlett
  4. Hei søte du *smiler*

    Da fikk jeg endelig tid til å besøke deg, takk for alle fine ord du legger igjen hos meg *glad*

    Dette så digg ut! NOMNOM!

    Håper du koser deg og har en finfin påske!
    klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!