søndag 24. mars 2013

God påske!


Da er det lille vi har av påskepynt satt frem.



Lillesøster har ivrig hjulpet mamma´n sin med å pynte
 bjørkris med fjær og egg.
Alle de hjemmelagde påskekyllingene er plassert i stua 
og fine pom ponger er laget.



Vi i -Villa Oss- gleder oss til 
-å få besøk av Påske Haren
-middag hos pappa + Hilde & co
-tur til Stavern
-god mat
og forhåpentligvis fint vær!



I dag er det nydelig vær, så om litt skal terrassen tørkes av 
og hagemøblene frem.
Men først V-cupfinale!

Klemmer fra 
påskeglade folk i 
-Villa Oss-


Ps! Lyst til å vinne gavekort på 5000kr hos Miljøstein-Norge? 
Finn gull egget i nettbutikken dems. Trykk her!

7 kommentarer:

  1. Herlige bilder hos deg:)
    Ein fin palmesøndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Å så søtt......
    Gledelig påske snille skjønne!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder du deler i dag. Herlig når snøen smelter og man kan innta terrassen :-)

    God palmesøndag til deg!

    Klem Katrine

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig, fjær og kvist er så fint sammen =D
    Takk for koselig kommentar inne hos meg.

    Ha en fin påske!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Så lekkert, lyst og koselig. Vi har enda snø på deler av terrassen, men jeg fant meg en fin krok der ute i dag. Selv om sola skinte måtte jeg tulle rundt meg et pledd. Håper det kommer litt mer varme snart. Kos dere videre. Stavern er en fin liten by. D

    SvarSlett
  6. Flotte bilder av lekker påskepynt - delikat og lyst:) Og så flink
    lillesøster er som har hjulpet mamman sin med å pynte:)

    Kos dere masse i påsken:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  7. kjempefin pynt og de to søte kyllingene i rosa og blått var bare herlige. hjemme hos oss elsker guttene å hjelpe til å pynte og det passer dem ivertfall ikke hvis jeg flytter og ommøblerer litt på pyntingen deres hihihi. god påske ønskes deg og dine :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!