søndag 30. september 2012

Slik var SEPTEMBER!


Denne måneden har flydd avgårde. Sikkert fordi vi har gjort så mye gøy 
-smiler-



Vi har hatt fine mennesker på middags kalas



Storesøster har fått tavlevegg på rommet sitt.
Kult, må du vite!



Jeg har kjøpt min aller første veske på loppis and I love it 



Jeg har blitt 1 år eldre og lillebror har endelig blitt tjue!



Og vi har kosa vårs på en herlig hyttetur på fjellet.

* * *

Nå gleder vi oss til Oktober med masse tente lys og mange nye prosjekter!
Skulle ønsket døgnet hadde flere timer... 

Klemmer fra 
store og små i
-Villa Oss-

7 kommentarer:

  1. Herlige bilder!
    God 1 oktober og kose deg videre du!

    Smil og klem
    Camilla.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!
    Jeg elsker høsten! Oktober og tente lys, snart møtketid og juuuuuul! :)

    HA en fin mandag;)
    KLEM

    SvarSlett
  3. Herlige bilder fra ein flott september måned,jammen går vekene fort:))
    Ei flott ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hei!
    Ser ut som dere har hatt en flott høstmåned :)
    Håer oktober blir minst like fin!
    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Fin fine bilder fra september søte!

    Nå er vi klare for oktober og høst ja..

    Goklem herfra ♥

    SvarSlett
  6. Ja det går uendelig fort ! Litt for fort spør du meg ;)
    Fine bilder :):)
    Høsten er komt for fullt, å eg syns det er deilig :D
    Ha ei fin uke !
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei
    Så fine bilder:)
    Jeg har ett spm. om speilet ditt i det første bildet.

    Er det kjøpt, hvor?:) evt. hvis du har laget det malt det osv hvilken maling har du brukt og hva slags materialer?

    Hilsen Janne

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!