tirsdag 4. september 2012

100% leather!


I helgen gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før.
Jeg kjøpte min aller første veske på loppis!


Og tro det eller ei, men det er 100% leather og den kostet meg 
ikke mer enn 15kr.
KUPP!



Den er alt godt innviet og brukes hver gang jeg drar på jobb.
Det er den perfekt jobb veske som rommer godt lesestoff og andre hobbysysler.



* * *

I helgen er det en gjeng jenter fra Tønsberg som skal selge unna masse billige merkeklær i StageDoors gamle lokaler. Anbefaller alle å ta en tur for noen kupp. Trykk her for mer info!



Klemmer fra
fruen som aldri får nok vesker i
-Villa Oss-

5 kommentarer:

  1. Fiiin! Wow, 15 kroner, ikke verst! Lurt kjøp:)

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte en skinnveske på Fretex. Måtte ut med 150 kroner, så du har gjort et kupp. Veska var flott !! D

    SvarSlett
  3. Her har du gjort kupp!
    Jeg kjøpte en stor skinnbag på ett garasjesalg i sommer for 100 kroner.

    :) Inger

    SvarSlett
  4. Ja det var kupp :) kjempefin!

    SvarSlett
  5. Wow såå flott!
    Og den fargen er jo sååå inn i høst!
    Gøy.
    Så du hadde vært innom meg-ble glad må vite!
    Ha en skjønn dag søteste du!

    Blunk og klem
    Camilla.

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!