søndag 1. juli 2012

En vinner!


Tusen tusen takk til alle som deltok på min
SKULL GIVE AWAY!
Med så mange koselige tilbakemeldinger, blir jeg nødt for å lage fler 
å dele ut -smiler-



De siste ukene har -Villa Oss- fått flere fine følgere både her på bloggen og på Instagram. Så moro at dere vil følge meg og mitt, det setter jeg stor pris på ♥ 
Takk!

Det ble trukket 79 lodd og 38 deltok!
Så moro -gliser-
Jeg har brukt random.org og personen som gikk av med vinner loddet er......

Monika Taarneby
Jeg har sendt deg en mail!

Tusen takk til alle som deltok. Neste gang er det kanskje din tur?



Klemmer fra
gjengen i
-Villa Oss-

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren:))

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Monica!! :-)
    Ha en finfin dag!!

    SvarSlett
  3. ...og nå har du fått en følger til !
    Fin blogg og jeg vil se mer :-)

    Grattis til den heldige vinneren !
    klem og god onsdag !

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!