lørdag 9. juni 2012

Bursdagsbord nr 1


Hurra meg rundt, for en bursdagshelg!

Lillesøster koser seg med 
nye leker
kaker
og masse oppmerksomhet.
Og jeg koser meg med bord dekking og kakepynting!

I morgen er det ny borddekking og her ser dere gårdsdagens!


I går hadde vi bursdagselskap 1 av 4

Bordet ble dekket med jordbær og rosa detaljer!
Er det jente bursdag, så er det
-blunker-



Vi koset oss med lillesøsters favoritt;  grillpølser. Til desseret var det muffins, sjokoladekake og pavlova.

Herlig med bursdagskalas!




I morgen kommer svigers, så i kveld er det på med bakeforkle igjen!


Koselig med bursdagshelg!
Stor stas for både små og store.

Men det skal sies at vi er ganske slitene når kvelden kommer -blunker-

Ha en herlig lørdag alle sammen!

Klemmer fra
kakemomsene i
-Villa Oss-







3 kommentarer:

  1. Fin borddekking!
    Kanskje du har lyst å delta på bordkortutfordringen min som jeg har gående nå? Du hadde jo et morsomt tips der :)
    Fortsatt fin kveld til deg og dine :)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Såå fin du har pyntet!! Ja barnebursdag er gøy, men jammen blir man sliten etterpå og glad for at det er et år til neste gang, hihi. Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

    SvarSlett
  3. Så herlig du har pyntet. Elsker det rosa :) LOVE!

    Fin søndag til deg!
    Her skal dagen bare nytes med pledd og blogging.

    Fine tanker til deg *smile*

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!