torsdag 31. mai 2012

I forlover modus...


Jeg er i forlover modus! 
Om kun 2 dager skal Kine & Christoffer gi hverandre sitt JA, å jeg gleder meg sånn.


Jeg gleder meg til
å se Kine gå ned trappen og frem til sin kjære
å være med på fotografering
tapas middag
taler
og ikke minst bryllups festen.


Det kommer til å bli en super dag med eller uten regn i sløret -blunk blunk-

(reserve skoa, de orginale har ikke kommet i posten enda!)

Kjolen min har Kine vært med å velge.
Den er svart med en åpning i ryggen.
Kjører fargerike detaljer med turkis ørepynt og turkise sko (om dem dukker opp i posten til den tid...hvis ikke har jeg en reserve plan!)  
Kliner også til med sølv, rett og slett fordi jeg liker det! Veske har jeg ikke kjøpt enda, så fruen skal en tur til byen i morgen. 

Håret skal jeg ha ned med pyntet hårbånd.


I kveld skal jeg gjøre ferdig litt forlover hemligheter! 
Hva skal dere få se i morgen
-blunk-

Klemmer fra
fruen i
-Villa Oss-


* * *

Tusen takk for alle herlige kommentarer dere legger igjen her! Og velkommen til alle nye følgere -smiler-


1 kommentar:

  1. Så spennende! Skjønner godt at du gleder deg :)
    Fine ting du viser her, både kjole, stæsj og sko :)
    Håper du slenger deg med på utfordringen jeg har gående nå, hadde vært moro :)
    Fortsatt fin kveld til deg.
    Klem Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!