mandag 14. mai 2012

En dæsj DIY...


I det siste har jeg jobbet på spreng for å få alt fiks ferdig til 
Kines utdrikkningslag.
Heldig som jeg er, skal jeg være forlover for jenta når hun gifter seg 2.juni og på lørdag feiret vi jenta vår.


Kine er som meg opptatt av detaljer og prikken over i´en, så det var viktig for meg å få alle detaljer på plass.


Kine er mer glad i stjerner enn hjerter, så jeg valgte det som grunn tema til glassene og muffinsene.


Vimpelflagg vaiet vi med når vi vekket henne med et brøl kl 8.15 om morgenen
(Kine hadde det søteste morgentryne, bare så det er sagt!)


Og med et home made slør var hun klar for dagens festligheter!


I morgen skal dere få se borddekkingen.

Håper ikke dere blåser bort!
Fysj, for en vind...

Klemmer fra
fruen i
-Villa Oss-

2 kommentarer:

  1. Så fint!
    Spent på å se mer:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så herlig å ha deg som forlover da!
    Ser virkelig fint ut!

    Her i Bergen er det skikkelig høstvær igjen.......hvor er mai du skjønne?

    Klem Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!