lørdag 14. april 2012

Vinneren er...


Tusen takk 
til alle som har deltatt i min
WONDERFULLE give away!

50 herlige folk har deltatt og 
det har blitt trukket 125 lodd!
Men prikken over i´en er alle de 20 nye følgerene 
-Villa Oss- har fått.
Jeg sier bare WOW.
Takk takk og atter TAKK!

Dette er rett og slett WONDERFUL(T)
-blunkblunk-

* * *
Dere er sikkert spente på hvem som 
stakk avgårde med seieren, 
så jeg skal ikke holde dere på pinebenken 
noe mer...


Vinneren av wallstickeren fra 
happylines.no går til...

SILJE LARSEN
Uten blogg

GRATULERER!!!!!

Kan ikke se du har lagt igjen noe mail adr, 
så fint om du sender en mail til
villaoss@live.com


* * *


Jeg har også trukket en vinner av trøstepremien.
Den går til...

AMAROSO
Link til bloggen HER!

Gratulerer!!

Send meg adressen deres på mail
villaoss@live.com


Vinnerne har blitt trukket med hjelp fra random.org


Håper alle har hatt en knall 
fredag den trettene!

Klemmer fra
trøttisene i 
-Villa Oss-


3 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldige vinnere, og GOD helg til deg ♥

    SvarSlett
  2. Heldige vinnere:D

    Ha en finfin lørdagskveld!
    Ta gjerne turen innom min give away:)

    SvarSlett
  3. Oi! Surrete av meg å ikke legge igjen mail adressen min, ihverfall når jeg vant! Hurra!!!! Sender deg mail nå :)

    TAKK!

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!