tirsdag 3. april 2012

Av og til...


...når man vet andre har det vondt,
tømmes kroppen for energi.
Man er lei seg,
trist 
og kjenner at man egentlig bare vil
 klemme de som har en helt 
forferdelig dag.


I dag er en sånn dag...
Å det gjør meg så vondt!


Det gjør meg vondt fordi
en vakker sjel har forlatt oss i dag
og det gjør meg vondt
fordi jeg vet at savnet er så uendelig stort for noen jeg er glad i.


Ingen lever evig, 
men det betyr ikke at vi er forberedt på den dagen da livet dabber ut...


* * *

Så kjære gullet mitt:
Jeg tenker på deg og dine.
Ta vare på hverandre i den tunge stunden
og vit at jeg er her om du trenger meg!

Hvil i fred, Solveig!

Klemmer!


2 kommentarer:

  1. Off så leit :(:(
    Sender deg varme tanker <3<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, takk! Men er ikke jeg som fortjener de varme tankene. Det er nok heller gomman lille :)

      Slett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!