torsdag 29. mars 2012

Herlig PÅSKE!



Nå banker snart påskeharen på døra
 og med seg har han påskeegg 
fulle av påskegodis!




Storesøster skulle ønske det var 
påske hverdag, hele året, 
for da kunne hun fått 
godis hver dag.
Søtnosen min!




I dag har jeg pyntet litt til påske.
Det er ikke mye påskepynt 
i detta huset.
Så jeg gleder meg til storesøster kommer med påskepynten hun har laget på skolen.



Pynten barna lager er tross alt 
den fineste
-smiler-



* * *

Med dette innlegget melder jeg meg på
påskeutfordringen til

Ha en fin kveld alle sammen!

Klemmer fra
-Villa Oss-


HUSK:
Meld dere på min WONDERFULLE give away!!!!






5 kommentarer:

  1. Så koselig =) Påskegg MÅ man ha! Heeelt fra palmesøndag til 2.påskedag(må bare huske på å fylle det opp igjen før skjærtorsdag;))!
    Vi har også pynta litt til påske i dag...gleder meg til det kommer noe pynt hjem fra bhg i morgen =)Barnas pynt er absolutt finest =)
    Ha en super kveld og påske søte deg =)
    Klem fra meg!
    PS:ørevarmeren er på vei!

    SvarSlett
  2. For noen nydelige egg du hadde på påsketreet.
    Alt trenger jo ikke være gult til påske synes jeg.
    Klem fra Drude

    SvarSlett
  3. Så søt påskepynt!Kan jeg spørre hvor du har kjøpt egga?Vil herme:))
    lykke til i utfordringen!
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  4. God påske til dere:-)
    Kjempekule armbånd du hadde laget. Skikkelig stilige:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig påsketre med herlige farger,me like ☺
    Ønsker deg en riktig fin påske ☺
    -Beate-

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!