onsdag 21. mars 2012

Hipp hurra for vår!


Nå er endelig våren her for fult!
Sola varmer og blomstene spirer og gror.
Livet er rett og slett herlig
-smiler-


Her om dagen gikk lilsøster og jeg lang tur i vår sola.
Var så deilig!


Vi fant masse hestehov,
så vi plukket med oss en liten bukett
som besse fikk!

* * *

I natt er det jobb igjen.
Fortsetter jeg å jobbe så mye som jeg gjør,
kan jeg like godt få meg fastplass på heimen 
-blunker-

Kos dere i vår sola!
Og ikke glem å meld dere på give awayen min.

Klemmer fra
fruen i 
-Villa Oss-

1 kommentar:

  1. Skjønne hestehoven og lille tulla! :)

    Herlig med vår ja! :D

    God jobbnatt til deg! Klem Anine

    Hiver meg på give awayen din nå!

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!