lørdag 4. februar 2012

DIY: Te-lys holder!


Da har jeg fått pimpet et glass
og laget meg en fin-fin kontrast lysestake i mint grønn
Her i huset går det mye i svart hvitt, så en kontrast er fint!


Elsker fargen!
Så jeg merker stua skal fylles med flere 
mint grønne innslag i år.


Til denne te-lys holderen har jeg brukt:
et glass
"ull garn" fra Kremmerhuset
limpistol


Jeg surret garnet rundt etter hvert 
som jeg limte.

Slik ser den ut i mørket


Smekkert ;)

Enkelt og greit!

* * *

Håper alle har en fin helg!
Her i gården er det bowling som står på programmet.

Klemmer

3 kommentarer:

  1. Så FIN den ble!! Magisk med alt man kan lage selv =)
    Litt farge gjør seg!

    Fineste lørdagen ønskes deg.
    Ane

    SvarSlett
  2. Se der ja..og du som lurte på hva du skulle bruke det til..
    Kjempefin og lun ble den!
    Kos deg med Bowling:)
    klem

    SvarSlett
  3. Så kreativt og smart! Ha en fin helg videre : )

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!