torsdag 2. februar 2012

Dagens hobbysysle!


På en av mine mange turer til 
Kremmerhuset 
i det siste kom jeg over denne skjønne
bunten.



Viste ikke helt hva jeg skulle bruke den til,
men fargen var for fin til at jeg 
kunne la den ligge.
Så postet Silje(link)et innlegg
 om en slik bunt,
å da begynte inspirasjonen å komme!



Deilig når det skjer!

Så i kveld skal jeg gå løs med 
limpistol
glass
garn
og kanskje en ramme...?


Men først er det lunsj med verdens beste Kine
(som har den fin-fine bloggen "Fine Små Ting")

Kos dere i dag!!!
OG VELKOMMEN TIL ALLE NYE FØLGERE!

Klemmer fra
den kaffetørste fruen i
-Villa Oss-

5 kommentarer:

  1. Spennande :) Ønsker deg en kjempe fin dag :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig farge!! Du finner sikkert på noe spennende med det! gleder meg til å se.... hilsen mariann

    SvarSlett
  3. For en nydelig farge! Det er herlig å bli inspirert
    av andre søte bloggere. Fine bilder du serverer i dag!
    Gleder meg til å se hva du finner på!!

    Fineste torsdag til deg.
    Ane

    SvarSlett
  4. Hei:)Vakreste fargen,elsker den!Blir nok stuas favoritt til våren:O)
    Kos deg på lunsj..
    klem

    SvarSlett
  5. Sv: Meg og strykejern = ikke trygt! ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!