fredag 6. januar 2012

Makeover: Mitt vakre skap! -del 1



Du vet når du får den følelsen
 der det bobler inni deg.
Det føles 
herlig
godt
hermonisk
og veldig veldig 
rett

Den følelsen fikk jeg når jeg så dette skapet!



Noen får det av å se på gutter, 
jeg får det av å finne det perfekte møbel.
Kan ha noe med at jeg HAR funnet drømme mannen! -smiler-





Skapet skal males hvitt
Pyntes med fin-fin utskjæring
også skal det stå i stua.
Planen var egentlig å ha det på rommet til storesøster, men jeg klarer ikke "gjemme" det bort. Må se det hele tiden. Er så fint! 
Så jeg fjerner heller hjørneskapet å setter skapet der.
*LYKKE*



Så da er det bare å få
 nattvaktshelgen overstått, 
så jeg kan få begynt å male 
herligheten!

God helg alle sammen!

Klem fra
-Villa Oss-


5 kommentarer:

  1. Oi oi oi! Veldig fint! Vært på bruktbutikk runde uten meg!?? ;)

    SvarSlett
  2. Herlig! Har et lignende skap, men ikke med så flotte bein ;) Gleder meg til å se resultat av malejobben :)

    SvarSlett
  3. Fine Små Ting:
    Ja, sorry! Dro en tur med Malene i går. Fant gevir også... Fornøyd, ja!

    Grønsdal Gård:
    Det gjør jeg å! Har ikke male lyst om dagen, men når man kjøper et så fint skap får man bare hoppe i male klærna og svinge kosten!

    SvarSlett
  4. Kjempeflott skap. Blir spennende å se når det blir ferdig. :-)

    Fulgte utskjæringen med skapet, eller fikk du tak i den et annet sted?

    God helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Utskjæringen fulgte med skapet. Ser den er litt herpa i kantene, men det er bare sjarm :)

    God helg til deg og dine også!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!