søndag 1. januar 2012

Året som gikk i bilder...


GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!

2011 var et innholdsrikt år
 med mange fine opplevelser.

Her ser dere noe av det vi i 
Villa Oss
 gjorde i året som gikk

JANUAR

Januar var en måned fylt med:
En herlig start på året med pepperkake 
knusing og stjerneskudd.
Koselig middags besøk hos herlige
Kine & Chris.
Lillesøster og storesøster bygde 
hytte i stua
Kosestunder og fine turer.

FEBRUAR

I februar inviterte mormor hele familien
 på resturante for å 
feire morsdagen.
Vi kosa oss på Jungelby lekeland
Noah ble forelsket i lillesøster
Og vi var på café.

MARS

I mars kom våren!
Verdens beste venninne, Kine, ble 26 år.
Lillesøster og jeg dro til Stavern sammen med pappa og Hilde.
Skjønne Celine ble født.
Vi rakk å få en snømann i hagen før snøen smeltet!
Også var storesøster og jeg på P4´s
Vinterkonsert.

APRIL


I april ble vi invitert på nyåpning av klaserommet til 
storesøster.
Kjærligheten mellom lillesøster og Noah
blomstret som aldri før...
Vi var mange turer på Leikvin lekeplass
og hadde koselig lunsj besøk på terrassen.


MAI

I mai skjedde det mye!
Vi drakk ut Anja
Feiret 17.mai 
og storesøster gikk i 17.mai toget 
for aller første gang!
Anja & Marius giftet seg.
Og lillesøster lærte seg å gå!!!

JUNI

I juni feiret vi lillesøster sin 
1 års dag!
Mamma og Roar hadde 2x 50 årslag
Soresøster mistet sin første tann og fikk besøk av tannfeen!
Storesøster sang og danset 
på sommeravsluttninga med klassen
og jeg fikk ny jobb!

JULI


I juli var Anders og jeg på 
Slottsfjellfestivalen.
Vi kosa oss med turer til 
Verdens Ende
og dro på Nordgaardsetera 
med besse, onkel Thomas og onkel Henrik.
Cecilie ble 16 år


Vi tente lys for alle på Utøya, i Oslo og hele Norges land, 
og vi viste vår støtte med å gå i fakkeltog!

AUGUST

I august feiret vi Nathalies 11 årsdag.
Vi kosa oss på øyturer og på stranda
Spiste MYE is
Også var vi på leikvin lekeplass sammen med gode venner og deres barn.

SEPTEMBER

I september ble jeg 27 år!
Vi var på hyttetur med pappa, Hilde, Thomas, Henrik og Therese
Storesøster og jeg gikk fine turer i skogen og fant natur skatter vi dekorerte 
lysestaker med!
Jeg dro på dagstur til Oslo med pappa, Hilde, Thomas og Henrik
-og vi så Kongen og Dronninga!!!

OKTOBER


I oktober feiret vi storesøster sin 7 års dag!
Vi feiret at Noah ("kjærsten" til lillesøster) ble 2 år.
Vi hadde et heidundranes Halloween bursdag party 
med alle jentene i klassen til snuppa vår!
Også kosa vi oss i fin været med å gå noen turer!


NOVEMBER


I november arrengerte jeg suprise party
for Anders!
Julekalenderen jeg lagde til ungene var 1 av 50 DIY kalendere på shelterness.com
Stua ble ferdig malt! 
Og jeg opprettet ny blogg her på blogspot og fikk meg et medlemskap hos NIB
HURRA!!!


DESEMBER

Desember var fylt med
Bursdags feiring av Anders 
kaker
pakker
Lucia feiring
Nisser
Juletre
God mat
Kos og glede!




Nå er det nytt år med 
blanke ark og fargestifter til!


Håper alle får et godt nytt år fylt med glede, latter og hygge!


Klem fra alle oss i
Villa Oss



1 kommentar:

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!