fredag 16. desember 2011

Veldig ofte...


...blir jeg super rastløs når kvelden kommer!
Jeg begynner å klø i fingrene etter å lage noe.
Kreativiteten bobler
Mannen rister på hue
og jeg, jeg blir rolig!

Å det skjedde i går kveld...



Jeg lagde derfor et DYMO bilde.
(For ja, tenk! Jeg har kjøpt meg DYMO maskin. LYKKE!!!)
Bilde skal få plass på soverommet.
Trenger litt pynt der å!





Ingen tvil om at jeg har blitt bitt av 
DYMO-basillen.
For nå er alt merket fra topp til tå!
Ihvertfall nesten ;)






* * *


Ønsker alle en fin helg!


Klem
-Villa Oss-



Bilder: Privat tatt med mobilen.







3 kommentarer:

  1. Så stiiiilig!!!!
    Ser at jeg må skaffe meg sånn svart tape til mannen sin DYMO maskin ;) hehehe
    Fort gjort å bli bitt av basillen ;)

    Og i kveld skal det HEIES!! Herregud jeg er NERVØS ;)
    Synd det går så seint egentlig for jeg er trøtt NÅ!? :P

    Ha en fin fin fredagskveld =)
    KLEM KLEM

    SvarSlett
  2. Det ble KULT!!
    Jeg er og sånn som bobler over om kveldene innimellom, da er det deilig og komme opp med en god ide;)

    Ønsker meg dymo-maskin jeg og ♥

    Ha en fin kveld!

    Klem line

    SvarSlett
  3. Takk jenter!

    Jeg kjøpte min dymo-maskin på Chlas Ohlson. Der hadde dem mange rimlige :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!