onsdag 2. november 2011

Nytt prosjekt på gang!

Nå som stua snart er ferdig malt vil jeg bytte om på litt. Vil egentlig ha ALT nytt, men siden jeg fortsatt ikke er millionær får jeg ta til takke med å fornye det jeg har ;) 

For noen måneder siden kom jeg over et speil på loppis. Hadde lenge vært på jakt etter et stort speil, så gleden ble stor da jeg fant et. Planen var at dette speilet skulle få plass på soverommet. Men siden jeg snart får gull medalje i å bytte om på planer, meninger osv... får nå dette speilet plass i min (...nei jeg mener VÅR) stue.
Slik ser speilet ut nå... Ikke så veldig fint, igrunn... Godt det finnes maling ;)
                          

Ha en fin kveld alle sammen :D Her skal det males, soves og jobbes! Natt 1 av 2 i natt... Hei hvor det går ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du ønsker å legge igjen noen ord! Sånt gjør med glad :) En fin-fin dag ønskes deg!